Nakon deset godina koje je provela daleko od kuće pokušavajući ostvariti romantičnu vezu koja nije uspjela, razočarana i cinična Mae Doyle (Barbara Stanwyck) vraća se u rodni grad Monterrey. Tu je dočekaju njezin naočiti brat Joe (Keith Andes), koji nije nimalo sretan što ju vidi, i njegova privlačna mlada djevojka Peggy (Marilyn Monroe), koju izuzetno intrigiraju Maein pustolovni život i neobuzdan duh.

No Mae je cinizam razvila kao sredstvo za obranu od životnih nedaća i već je prilično umorna od poraza i bježanja od problema. Kad ponovno susretne ribara Jerryja D´Amatoa (Paul Douglas), dobrodušnog udovca kojega s lakoćom osvoji, Mae pristane udati se za njega, unatoč činjenici da ga ne voli. Njezinu nadu da bi u braku s Jerryjem mogla konačno pronaći sigurnost i stabilnost poremetit će poznanstvo sa suprugovim bliskim prijateljem, kino-operaterom Earlom Pfeifferom (Robert Ryan).

On je također ciničan, ali i grub muškarac koji se upravo razveo od supruge te kojem zabavljanje s Mae savršeno odgovara. Nakon što se s njim upusti u ljubavnu vezu, Mae će se naći u novim nevoljama kad za njezin preljub od ujaka Vincea (J. Carrol Naish) dozna ljubomorni Jerry.


Intrigantna i vrlo zanimljiva noirovska drama glasovitog Fritza Langa (Metropolis, Ubojica M, Ministarstvo straha) izuzetno je uspjela adaptacija hvaljenog istoimenog kazališnog komada uglednog Clifforda Odetsa, među ostalim koscenarista remek-djela ‘Humoreska’ Jeana Negulescoa i ‘Slatki miris uspjeha’ Alexandera Mackendricka.

Langova iznimna redateljska karijera pojednostavljeno se dijeli na dva razdoblja, ono njemačko do 1933. godine, kad je kao liberal i podrijetlom Židov izbjegao pred nacistima, te američko razdoblje od 1936. do 1956. godine. Lang je sredinom 1930-ih djelovao i u francuskom filmu, a potkraj 1950-ih i u okvirima zapadnonjemačke kinematografije, no najvažnija je djela ipak realizirao u dvama spomenutim razdobljima.

Kao izuzetno inteligentan i promišljen autor jedinstvenog opusa, Lang je sve svoje ključne filmove, od velikog ‘Metropolisa’ i triju trilera o doktoru Mabuseu, preko antologijskog ‘Ubojice M’ do američke drame ‘Zakon linča’ i ironijskog film-noira ‘Žena u izlogu’, temeljio na naglašenim suprotnostima, točnije na oprekama javnog i skrivenog, svjetla i tame, racionalnog i iracionalnog, zakona i kriminala te voljnog i sudbinskog.

I njegov današnji film sjajno je režirano ostvarenje koje nose izvrsno profilirani karakteri, redom zlobnici i gubitnici u potrazi za ljubavlju. Pored impresivne fotografije Nicholasa Musurace (Ljudi mačke, Iz prošlosti) i izvrsne glazbe šest puta za Oscara nominiranog Roya Webba (Silom dadilja, Marty), vrlo atmosferičnu cjelinu nose sočne i uvjerljive glumačke interpretacije. U glavnoj ulozi nastupa legendarna B. Stanwyck (Upoznajte Johna Doea, Dvostruka obmana), a njezini su partneri P. Douglas (Pismo trima ženama, Panika na ulicama), R. Ryan (Namještaljka, Divlja horda) i slavna M. Monroe (Neki to vole vruće, Niagara).