Reži me

Nip/Tuck

Sean i Christian ulažu velike napore da spase firmu u doba recesije te zaposle još jednog kirurga.

INFO

GlumciDylan Walsh, Julian McMahon, John Hensley, Joely Richardson, Roma Maffia, Linda Klein, Kelly Carlson

Sažetak

U petoj sezoni gledali smo kako je Christianu (Julian McMahon) dijagnosticiran rak dojke pa on, uvjeren da neće pobijediti opaku bolest, ponudi brak Liz (Roma Maffia), koji ona prihvati. Međutim, prije odlaska na medeni mjesec Christian sazna da je bolest u remisiji. U međuvremenu, Sean (Dylan Walsh) se upušta u novu romansu, ovoga puta s anesteziologinjom Teddy Rowe (Katee Sackhoff), dok filmski mogul Ram Peters (John Schneider) ostavlja potresenu Kimber zbog Eden Lord (AnnaLynne Mccord). Juliji (Joely Richardson) se vraća sjećanje, nakon ranjavanja u glavu, no ubrzo je snađe nova nesreća jer izgubi svoju novu simpatiju Oliviju Lord (Portia de Rossi).

U novoj sezoni, Sean i Christian ulažu velike napore kako bi spasili firmu u doba recesije te zaposle još jednog kirurga i tako probaju osigurati dodatni priljev novca. Liz sazna nešto što će joj promijeniti život, a Matt i Kimber su u potrazi za novim karijerama. Sean se i dalje drži podalje od Teddy, bez obzira na njihovu prividno sretnu vezu, i pokušava riješiti problem nesanice. Christian i Kimber započnu zajedničku poslovnu pustolovinu izazvanu financijskim pobudama. Liz je jako ljuta na Christiana, a nakon sukoba s njim, savjetuje Kimber i govori joj svoje mišljenje o njemu.

Fotogalerija