'THE ARTIST IS PRESENT'

Film o Marini Abramović prikazuje se na Sundanceu

Na ovogodišnjem filmskom festivalu u Sundanceu bit će prikazan dokumentarni film 'Marina Abramovic – The Artist Is Present'

Foto: Sipa/ Film o slavnoj srpskoj umjetnici s američkom adresom bit će prikazan na ovogodišnjem Sundanceu u kategoriji najboljeg američkog dokumentarnog filma, objavljeno je na službenoj stranici festivala. Film koji potpisuju Metthew Akers i Jeff Dupre nazvan je po Marininoj izložbi iz 2010. godine u Muzeju moderne umjetnosti (MOMA) u New Yorku, a koja je šokirala i oduševila sve one koji su je posjetili i iskoristili vrijeme da se 'gledaju s Marinom Abramović oči u oči'. Umjetnica je provela 700 sati sjedeći i gledajući posjetitelje izložbe 'The artist is present'. Radi se o najduljem umjetničkom performansu dosad izvedenom. Posjetitelji izložbe mogli su sjesti preko puta umjetnice i jednostavno se sukobiti s njezinim pogledom.

Poznate osobe kao što su Björk, Lou Reed, Marisa Tome i i Isabella Rossellini našle su se među 1400 posjetitelja koji su sjedili preko puta Marine koja je, bez iznimke, svakoga dana bila odjevena u dugačku haljinu. Filmski je dvojac pratio Marinu Abramović gotovo godinu dana, a najavljuju da će publika imati priliku upoznati nekoliko Marina. 'Druženje s Marinom je bilo nevjerojatno. Ona ima nekoliko lica: Marina – umjetnica, Marina – društvena osoba, Marina za prijatelje... Ona je izuzetno šarmantna i osebujna', rekao je redatelj Matthew Akers.
Ovogodišnje izdanje Sundacea održat će se od 19. do 29. siječnja.

<iframe width="600" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ASS7xMOM1EE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>