VRTOGLAVA ZARADA

'Mamurluk 2' osvojio publiku unatoč kritikama

Nastavak hit komedije 'Mamurluk' poharao je američke i britanske kinoblagajne, te je sa zaradom od 200 milijuna dolara u prvom tjednu prikazivanja postavio nove standarde za nasljednike koji se planiraju okušati u tzv. komedijama za odrasle

Foto: Melinda Sue Gordon/ 'Mamurluk 2', redatelja Todda Phillipsa, u kojem glume Bradley Cooper, Ed Helms, Jamie Chung, Justin Bartha, Ken Jeong, Mike Tyson, Paul Giamatti i Zach Galifianakis, dobio je iznimno loše kritike, ali je unatoč tome uspio privući publiku. Kritičar cijenjenog Guardiana dao je filmu jednu zvjezdicu i nazvao ga 'razočaravajuće otužnim iskustvom'.

Bez obzira na upozorenja filmskih kritičara, film je postao najuspješnija komedija od prikazivanja komedije 'Austin Powers in Goldmember' iz 2002, koji je utržio 73 milijuna dolara u prva tri dana prikazivanja. Tako je nastavak priče o nezaboravnoj momačkoj večeri u Las Vegasu u konkurenciji da pomete i veće, ljetne hitove poput akcijskog 'Transformers 3', adaptacije stripa 'X-Men: First Class' i zadnjeg filma o Harryju Potteru: 'Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2'.

Ipak, Edward Epstein, autor bloga Hollywood Economist, smatra da je veliki uspjeh Mamurluka 2, zapravo - anomalija.
'Postoji puno komedija za odrasle baziranih na gadljivim i šokantnim scenama, koje na početku mogu ostvariti pristojnu zaradu, ali industrija se i dalje vrti oko akcijskih pustolovina poput 'Transformera' ili 'Pirata s Kariba', koji se oslanjaju na prodaju dodatnih proizvoda vezanih uz film. Popratna roba uz 'Mamurluk 2', mogu biti eventualno majice. Zanimljiviji mi je uspjeh još jedne komedije - 'Midnight in Paris' Woodyja Allena, koja je također ostvarila izniman uspjeh, unatoč niskim očekivanjima, i postala najprofitabilniji redateljev film u zadnjih nekoliko godina', tvrdi Epstein.