Navigation Content

U REKLAMI ZA KAVU

David Lynch eksploatira dekapitiranu Barbie

Slavni redatelj već se godinama bavi transcendentalnom meditacijom; sad je pak upotrijebio smirujuće hipnotički ton kako bi najavio novi, organski brend kave

Foto: ninthelink.com/ Na stranici Vimeo izašla je nova reklama za kavu Davida Lyncha. U uznemirujućem spotu pojavljuje se odrubljena glava barbike koju prati smirujući i sanjiv ton slavnog redatelja. U klasično oniričkoj atmosferi, koja je postala njegov zaštitni znak, Lynch s Barbie vodi dijalog o novom organskom proizvodu njegove tvrtke. Redatelj klasika 'Lost Highway', 'Eraser' i 'Mullholand Drive', ponovno se poigrao kulturnim stereotipima i standardnom vizijom 'vječne ljepote' propagirane kroz lažne plastične lutkice u reklamama.

Bez ostalih rekvizita, koristeći samo fokus na vlastitu ruku i glavu Barbie, Lynch je čak i u reklami za organsku kavu u gledatelja uspio proizvesti osjećaj hipnotičke uljuljanosti, ali i familijarnosti. Što je i inače cilj puno razrađenijih i glamuroznijih marketinških kampanja u kojima, za razliku od dekapitirane plavuše, glume žive, iako ne manje plastične ljepotice.

Kontrolirajte TV vodič mišem
Jeste li znali?

TV vodič na MAXtv portalu možete pomicati i mišem - kliknite lijevom tipkom na vodič, držite je, te povlačite mišem vodič po želji
 Još savjeta »

T-Com

Moj Telekom Portal

Pregledavajte i administrirajte sve vaše usluge Hrvatskog Telekoma na jednom mjestu, od sada bilo kada i bilo gdje putem Moj Telekom portala


Učitavam podatke...