Navigation Content

KORPORATIVNI UTJECAJ

Bond nema problema s marketingom

Agent 007 lojalan je samo britanskoj kraljici: već pola stoljeća nijedan svjetski zlikovac, terorist ili komunistički diktator nije ga mogao kupiti; čini se da dvostruki agenti popuštaju pred luksuznim satovima i kineskom elektronikom

Foto: Arhiva/ Kako piše Australian reports, producent filma MGM i distributer Sony rade na 45 milijuna dolara vrijednim ugovorima za 'product placement', oglašavanje u novom filmu o Jamesu Bondu. Ako uspiju, premašit će 20 milijuna dolara vrijedan rekord filma 'Minority Report'.

Sony, navodno, uoči snimanja filma kodnog imena 'Bond 23' šalje svoje brend ambasadore brojnim kompanijama, uključujući i kineska tehno carstva. Naravno, korporativni utjecaj u avanturama agenta 007 nije novost: jurio je godinama Bond u Aston Martinu, da bi ga, bez obzira na ponos Britanaca, zamijenio BMW-om. Bond je poznat po istančanu ukusu za luksuzne proizvode: Bondovi satovi, odjeća i asesoar uvijek su bili sponzorirani. Uostalom, postoji i cijela web stranica posvećena Bondovom životnom stilu iliti lifestyleu.

Kako savjetuje AskMen.com, ako je Tom Ford dovoljno dobar za Jamesa Bonda u filmu 'Zrno utjehe' ('Quantum of Solace'), dovoljno je dobar i za vas. 'Bond 23' očekuje u se kinima tek u studenom sljedeće godine, kada ta najpoznatija svjetska filmska franšiza slavi 50. rođendan, a navodno će se snimati u Indiji.

Kontrolirajte TV vodič mišem
Jeste li znali?

TV vodič na MAXtv portalu možete pomicati i mišem - kliknite lijevom tipkom na vodič, držite je, te povlačite mišem vodič po želji
 Još savjeta »

T-Com

Moj Telekom Portal

Pregledavajte i administrirajte sve vaše usluge Hrvatskog Telekoma na jednom mjestu, od sada bilo kada i bilo gdje putem Moj Telekom portala


Učitavam podatke...